juni 25

nu har jag precis duschat och stått och fönat mig rätt så jäkla länge.. hehe
men jag måste få mitt hår torrt! nu ska jag snart dra på mig klänningen jag ska
bära ikväll/natt sen börja fixa smink,håret osv. ska inte ha håret på något speciellt
sätt eller nått, om ungefär en timme kommer våra gäster och det ska bli mycket treligt!
taggar som fasen tills ikväll! nej nu måste jag börja fixa i ordning mig lite hade jag tänkt..
jag brukar fixa mig rätt så snabbt men idag ska jag tare lugnt hihi
vi hörs antaligen imorgon, ha en riktigt bra midsommar nu för andra gången! ;)




Jag och Rosina midsommar 2008! haha kmr ihåg det så väl!
och jag vet i fan hur jag ser ut i håret.. ehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0