kvällsinlägg

tjaa! slänger in ett litet kvällsinlägg nu sådär och uppdaterar lite!
som sagt, idag har min dag spenderats framför: TVN!
mycket mycket ovanligt, jag gillar inte att titta på tv, förutom på
kvällen efter klockan åtta eller typ någon film hehe
vet ni hemligheten varför? jo mormor har hela säsong 1,2,3 och 5 av
two and a half men så jag tog femmans box och tittade på massa avsnitt!
haha finns det något bättre än two and a half men eller?! ÄLSKAR DET
så typ nu vet jag vad jag ska göra om jag inte har något att göra:
titta på säsong 1,2 och 3 också! dock har jag sett många avsintt också dårå.
nu väntar jag på pappa så blir det alldeles strax mat, potatisgratäng och kasler mums!
sen får jag se vad som händer. typ prata massa,tv sen sova antaligen
jag måste vara pigg imorgon.
så det här har varit min dag och jag inte direkt något mer att säga.. tror jag inte?
hoppas alla har det bra.


blir en bild på syster helen och mamma som sitter nere i lilla hålan hova
saknar dom! bild från gran canaria, playa del sol

Kommentarer
Postat av: helen

SAKNAR DIG!!!!

2010-06-16 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0