midsommar!!

glad midsommar på er alla! vädret behöver vi ju verkligen inte klaga på även
fast det kanske finns lite små saker men vafan, det är sol ibland, det är varmt
och framförallt: INGET REGN! har ju haft pissväder hur många midsommrar som helst
så nu får vi hoppas att detta väder håller i sig hela kvällen och natten också för den delen..
iallafall jag och syster helen sov på bygget inatt och det var ju inte så direkt kul när vi
skulle sova!! för ingen utav oss kunde somna!! haha så vill låg ju där och hade damp typ hehe
iallafall sen vid halv tre så bestämde vi oss för att ah vi snackar lite osv och sen se om vi försöker
sova men det blev endå att vi låg tysta. sen vände helen sig om så somnade hon!
låg jag själv vaken! så jääääkla härligt eller hur? klockan blev typ fyra eller något,
det var helt ljust ute, men tillslut somnade jag och idag bestämde jag mig för att inte gå ur
sängen på länge! så jag låg till fem över tolv, fina puckar osv...
har käkat frukost nu precis och nu tittar jag runt lite på datorn.
senare ikväll får vi främmat så det blir god mat osv sen drar vi in till hova då det blir
18års fest+ midsommarfest, lär ju bli jävligt najsig fest alltså.
just nu kan jag inte göra ngt mer än att tagga.
hoppas ni får en bra midsommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0