min nya hårfärg! duktiga bobby

nu har jag äntligen kommit hem från stockholm efter en lång och varm bilresa.
käkade mcDonald's och stannade och köpte lite godis med så det var endå helt ok haha!
hittade lite småsaker idag också som jag visar snart!
okej nu tänkte jag visa er hur mitt hår blev:


före (haha vet att jag ser skit glad ut..)


efter! lite mer uppklippt, mer ljust osv.



Jag och Bobby! blev rätt så många bilder hihi
iallafall jag kan verkligen rekomendera att åka till Bobbys hårstudio!
man blir jätte nöjd och Bobby är hur duktig som helst och hans personal också :)
det är nog inte sista gången jag besöker honom kan jag säga haha..
för att se en till bild på mig och Bobby kan ni även gå in på hans blogg också,
klicka på hans namn--> Bobbys

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

snyggt! men vad kostar det att färga/klippa sig hos honom? :)

2010-06-18 @ 23:32:46
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: sara

fan va fint håret blev! och du är ju bara för lovely! :)

2010-06-19 @ 14:51:52
Postat av: Linda

tack så jätte mycket! =) blir så glad! hihi

2010-06-19 @ 15:18:23
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0