monday

god förmiddag. sitter just nu uppe i stockholm hos mormor.
har precis käkat frukost och nu funderar på vad jag ska hitta på? haha
riktigt svårt, försöker tänka ut något, kanske ut och gå lite eller något..
iallafall kom fram med pappa igår efter tio där, blev lite mat och prat osv.
somnade sedan som en liten prinsessa i världens skönaste säng som mormor har
här uppe! än så länge har jag bara tagit det lugnt och är lite nervös inför imorgon!!
hahaha jaja hoppas det går bra, det blir klippning hos bobby och sedan shoppa lite
och så med mormor, kommer bli en riktigt rolig dag tror jag och hoppas mitt hår blir
snyggare klippt än vad det är just nu, mitt hår bara hänger..
vad jag har tänkt är att klippa av kanske 5-6 cm på längden för det är slitet och
det är fult med för långt hår + mitt år växer som ogräs så att ja,
sen får jag se lite vad vi hittar på. världens skillnad ska jag ju inte direkt få men ja.
kommer kanske inte bli så jätte bra uppdatering, tråkig eftersom jag inte kommer kunna
lägga upp några bilder alls typ osv. herrå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0