nytt!


skor från h&m. kostade bara hundralappen för det var extra pris och
jag har spanat in dom ett bra tag innan så fick fan bli dom nu!


hårspray från Bobbys stylingserie, han sa till mig att hårsprayet var
skit bra och lockarna höll sig länge så nu måste jag prova!
ny foundation och hoppas att den passar bra nu, för min andra är för ljus
så ser lite rolig ut i fejjan!


så jäkla kul! "I am so blogging this" fick denna utav Becka och Helen
som överraskning, litet skämt sådär. skit kul! lär ju använda den
någon gång ;) jävlas lite med såna som hatar när folk bloggar hihiihih

Kommentarer
Postat av: F17

Hej! Jag använde proffs hårspray och det sliter jätte mycket på håret. Har funderat på att köpa bobbys men är lite osäker så det har aldrig blivit av. Men nu när du ändå har köpt den, kan du inte skriva om du tycker den är bra osv?

Kram

2010-06-24 @ 20:26:05
Postat av: Linda

hejsan! Jo hårspray sliter ju väldigt mycket på håret, därför jag aldrig knappt använder hårspray för jag tycker faktiskt inte om att ha det i håret.. men lockar jag mitt hår osv måste jag använda det!

Jag ska nog använda Bobbys ikväll för första gången så imorgon kan jag lägga upp vad jag tyckte om det! =) kram

2010-06-25 @ 14:21:58
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0