onsdag

fint väder idag också, lite monligt och blåsigt men det är OK endå!
har precis duschat och ska strax föna mitt hår och klä på mig lite och försöka
tvinga in min syster i duschen (hon är jäkligt seg och har svårt att passa tider ibland..!)
sen vid halv fyra kommer mamma så åker vi till skövde!
ska handla lite mat, gå runt och titta och antagligen käka ute också förhoppningsvis,
blir nog en mysig eftermiddag. jag tar med mig kameran och försöker ta lite kort
så jag kan visa er här för just nu är jag lite mållös vad jag ska visa!
hoppas ni alla har en bra dag
förresten i övermorgon är det midsommar, vet alla vad dom ska ha på sig?


blir en bild på tjejerna sen 08 som jag förövrigt saknar jäkligt mycket!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh fan vad jag saknar det. Måste leka snart igen!

Jag och Linn är i Hova nu, så vi kanske kan leka nåndag snart? :)<3

2010-06-23 @ 23:16:44
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det får vi fasen göra! ;) <3

2010-06-24 @ 19:16:19
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0