onsdag!

dagarna går.. nu är vi inne i mitten av veckan.. eller jag är van att tänka så
efter så man går skolan mån,ts,ons,tors,fre. då ligger ju alltid onsdag i mitten hehe
iallafall idag är det faktiskt fint väder här i stockholm så jag passade på att sola lite,
höll ju inte så länge för det är så tråkigt att sola (framförallt själv) så jag kunde inte riktigt
va still.. så efter typ en timmes solning gav jag upp! men det va lite härligt endå! :D:D
nu kom mormor och kari hem, dom hade köpt med god glass från mcdonalds!
tror det var mcflurry marängsviss? hur stavas det? haha den var god iallafall, slank ner.
nu sitter jag här och glor runt lite snabbt sen funderar jag på vad jag ska göra.
båt kanske vore roligt att åka? aja vi hörs väll senare ikväll kan jag tänka mig.
pusslinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0