repeat and go back

vet inte om den här dagen har gått fort eller segt.. båda delarna faktiskt.
jag har varit trött, haft otroligt tråkigt och det har jag än för den delen också.
men det är ju en söndag, är det omöjligt att hitta på något på denna dag?
ibland känns det faktiskt som det. jag funderar på vad jag ska hitta på.
jag orkar inte titta film, inte själv iallafall det är så jäkla tråkigt sen har
jag ingen bra film att titta på för den delen heller, haha det suger ju.
nej nu ska jag titta på mitt sår på mitt lillfinger? haha börja ju blöda och allting ju.
vet inte vad jag ska skriva.. lite halvtom. hade ju kommit upp massa bilder nu
ju från igår men det blir ju inget med det eftersom kameran är på rymmen
eller så är det någon fattiglapp som snott den!
men nu har jag ialalfall beställt utav helen att hon ska köpa med cocacola,
en bra sak iallafall.



vi igår kväll! vad tycks om helens klänning?
hon fick låna den utav mig, jag har aldrig använt den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0