shoppingen..

haha blir sådär massa inlägg på raken men som sagt orkar inte gå ifrån
datorn och vänta några timmar? allt kommer på samma gång hehe
iallafall tänkte visa lite småsaker jag hittade nu denna tid i stockholm.


såhär såg jag ut när jag shoppade idag +conversen.
linnet är nytt som jag köpte igår från mango
dom hade as snygga kläder i den affären, synd att jag tittade så snabbt
och hade bråttom vidare.. för fanns sjukt mycket annat snyggt.


mascara från maybelline och en parfym som dom säljer på lindex
kostade endast 99 spänn och luktade gott så vafan?!


favvoklänning, så jäkla fin. var rätt dyr men det vare värt
kommer från SALT, en butik där dom säljer lite av varje varumärke hehe


h&m


snyggt militärgrönt linne från h&m.
vill även ha ett par shorts i denna färg, hittade ett par på gina men
dom satt inte alls bra.. iallafall bilderna blir inte så jätte bra heller
orkade inte va seriös när jag tog dom (hahaha) så ah dom får bli som dom blir!


indiska!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade den som kommer från SALT?

2010-06-17 @ 22:19:49
Postat av: Anonym

vad kostade den som du köpte på SALT?

2010-06-17 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0