skolaörebrokräftorkläder

idag har jag varit upptagen, skoldagen gick fort osv fick reda på lite betyg,
stekte i solen så fort man fick chansen. efter skolan dirr åkte jag med helen till
örebro och tittade lite! fick med mig två saker.. tänkte inte shoppa något men blev
en snygg topp och ett par jeans som jag verkligen har velat inskaffa mig ett bra tag!
körde vilse när vi skulle hem, HAHA blev damp och skratt ett tag sen kom vi på rätt väg igen.
annars hare bara varit kräftätning på kvällen och tv.
taggar som fan tills imorgon! om allt blir som det blir kommer det bli sket kul! :D
så funderar på att snart lägga mig och glo tv/sova, måste orka med morgondagen.



fikade/grillade med min lilla gulliga franskagrupp imorse!
våran sista franskalektion, kommer sakna det som tusan,
allt roligt vi har varit med om hahaha :)


ny topp från bik bok



jeansen från gina tricot. fick inte dom på så bra bild typ men dom e
snyggare i verkligheten. enligt mig sj ialf.


mums!! MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0