skövde,bowling

drog ju till skövde förut! mamma,helen och becka, trevligt och roligt =)
käkade gormé middag(stavas det så???) mcDonalds alltid lika nice! älska mcDonalds
sen handlade mamma massa mat och jag,becka helen gick runt och tittade lite.
lite mer än en timme blev vi där inne.. var inte meningen att köpa så men bara
råka bli ett par skor och lite små saker hehe iallafall visar dom strax!
efter vi varit i skövde åkte jag och helen och bowlade med niklas i laxå,
det var roligt det också dock jävligt varmt :o
nu ska jag käka macka med helen sen laddar jag upp vad jag köpt,
bjuder på lite bowlingbilder sålänge!




ah.. så kan det gå! bowling e fan kul så länge det går bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0