söndag.. aha

igår var det kul på 50års kalaset, drog in till hova en sväng med helen och wille
och träffade hoff och niklas också. sen senare drog vi in igen till 50års kalaset =)
haha iallafall, det var skit trevligt och roligt att man blev bjuden!
det värsta av allt är att helen tog med sig kameran, vi tog jätte många roliga bilder
MEN så har hon tappat kameran! letade överallt men kunde inte hitta den och vi berättade
för massa ifall dom hade sett någon.. men ingen har gjort det så det är ju faktiskt
rätt så jäkla tråkigt. så nu har jag inga bilder att ladda upp sen igår och helen har ingen kamera.
förvörigt idag är jag riktigt trött haha! så blir väll bara att ta det lugnt och kanske titta på
någon film eller något, jag vet inte. men det är ju inte så himla kul det heller.
vi hörs! ska svara på två frågor strax också =)


bara en randombild sådär för vet inte vilken bild jag ska lägga upp! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0