stranddag, grillkväll

har spenderat för det mesta hela dagen vid stranden med Johannorna och Amanda idag.
har varit jätte trevligt och mysigt =)
just nu sitter jag här med världens fetaste inpackning i asså, haha var skit längesen jag
gjorde en inpackning och kände att jag måste börja göra det nu igen eftersom jag har
lite utsatt hår just nu :/ haha nej man iallafall.. sen ska jag fixa mig för senare ska jag
ut till stranden igen då vi ska grilla lite och mysa sen övernattar vi hos J.Taube.
och sen bara älskar jag när man hör lite skitsnack också<3 haha sådär typ man ser
ut som en liten cowboy när man har tights på sig osv, gjorde faktiskt dock min dag lite!! ;);)
nej nu måste jag duscha strax och sen börja fixa mig, packa.
bjuder på några bilder från stranden idag!


(ville inte va med på bild jäkla unge..!!)


Amanda och Johanna!


min "strand-outfit" idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0