svar!



Zara:
Jag har inte så jätte många besökare, det kan vara lite olika men det ligger på 150-200.
om jag ska vara helt ärlig är jag inte ute efter många besökare eller att bli en kändis haha
utan jag tycker bara det är lite kul att skriva ibland vad man gör osv när man har det lite tråkigt..
sen också kan man titta tillbaka på bloggen när man typ är 30 år eller något,
skulle vara riktigt kul då och se vad man gjorde på dagarna och hur man var! =)
och tack så jätte mycket :)

Anonym:
Okej, jag kan berätta lite om mig själv här då för er som inte känner mig hihi,
jag har ju aldrig skrivit så mycket om mig själv osv eftersom nästan bara personer
som känner mig läst bloggen.. men nu när lite mer tittar kan jag ju skriva av mig lite då.
Jag heter Linda (haha som ni kanske förstår..) och är 16 år gammal, fyllde i april.
Mina största intressen är verkligen sång,
älskar att sjunga men har världens scensräck,
dans gillar jag också men det är ingenting jag direkt håller på med!
Jag bor med min mamma,pappa och min syster som också är min bästa kompis!
Jag har precis slutat nian och det känns riktigt skönt!
för det var en väldigt stor press nu i nian.
iallafall jag ska ju börja gymnasie och jag har sökt till frisör i förstahandsval i
skövde,karlskoga och lite andra ställen..
eftersom frisör är väldigt svårt att komma in på har jag inte alls för höga förväntningar,
jag tar det som det kommer.
Jag har även sökt stylist som kommer i andrahandsval.
Jag får höra ofta "ah men det kommer du tjäna skit dåligt på,
ah något du verkligen inte komma vilja hålla med när du blir äldre.. blabla"
och sånt blir jag faktiskt irriterad på,för om man säger såhär:
jag går hellre något jag verkligen vill i 3 år än att gå något som jag inte ärett dugg intresserad av,
alltså bortkastad tid! Så jag får reda nu här i sommar om jag kommer in
eller inte, och isåfall kommer jag flytta!
vilket också är en rätt så stor grej,tror nog jag kommer skriva väldigt
mycket om det senare om jag nu flyttar.. hehe
Annars har jag väl inte så mycket ber att berätta om mig!
Nu på sommarlovet har jag inga direkt planer..
eller finns lite planer men dom kan jag inte nämna
än och inte till någon heller, får ni kanske reda på om ca en månad vad vet jag?
iallafall annars blir det bara sol,bad (om det blir fint väder)
fest, umgås med kompisar och bara ta det lugnt.
om jag kommer på något mer om mig själv kanske jag skriver det senare haha. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte spela in ett videoklipp så vi får höra dig sjunga :D Kom igen!

2010-06-20 @ 23:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0