test


(haha flummbild)

STEG 1
Namn: Linda spjuth
Födelsedatum: 94a
Födelseplats: skövde
Bor: stora staden hova
Ögonfärg: ljushårig
Hårfärg: mörkbruna
Längd: 168cm som jag mätte mig för ett tag sen, venne hur lång jag e nu.
Skostorlek: 37-38
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: väduren
Kär: nej! :D

STEG 2
Skor som du bar idag: har inte bärt ngr
Dina svagheter: tar lätt åt mig
Rädsla: SPINDLAR, vithajar oså
Målsättning: men jag orkar inte tänka nu herregud

STEG 3
Första tanke när du vaknar: undra hur mycket klockan e? annars typ ingen.
När du somnar: allt möjligt

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: cocacola, måste jag ens svara på denna fråga?
McDonalds eller Burger King: McDonalds, måste jag ens svara på denna fråga?
Adidas eller Nike: bryr mig inte?
Lipton ice tea eller Nestea: ingen äckelte
Choklad eller vanilj: beror på

STEG 5
Svär du: tyvärr ja, ofta också :/
Sjunger du: yepp
Duschar du varje dag: ja typ, men ska försöka göra det varannan dag nu.
Gillar du skolan: sommarlov OUCH
Tror du på dig själv: vad menas?
Kommer du överens med dina föräldrar: ja!

STEG 6
Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol: jao
Shoppat?: yes
Ätit en hel ask müsli: hata musli
Ätit sushi?: nej, men vill testa ju?!
Stått på scen? yes
Skejtat?: nej
Bakat?: ja
Stulit något?: nej?

STEG 7
Har du någonsin…
Blivit kallad hora? hha på skämr isf!
Blivit nerslagen?: neje

STEG 8
i framtiden..
Namn på barn?: men jag vet inte
Hur vill du dö? snabbt
Vad vill du bli när du blir gammal? uteliggare

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: ?
Antal piercnings: öronen räknas dom? sen en till
Antal tatueringar: ska ha ok?
Hur många gånger du varit med i tidningen: ngr gånger i mstadstidningen <3 HAHA
Antal saker jag ångrar: jo det finns endel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0