tisdag

nu har uppdateringen varit dålig men ja är det fint väder så är det haha!
har legat vid poolen hela dagen med helen och simon. jätte trevligt!
badade dock aldrig tycker det är lite för kallt än så jag väntar nog tills det blir varmare..
vi beställde sallad som simon åkte in och hämtade så käkade vi det sen har
vi blandat lite drinkar och bara haft det trevligt/mysigt.
nu gick jag in för att uppdatera lite och uppdatera mig själv lite också genom att
titta runt lite vad som händer haha! =)
iallafall igår åkte jag och helen in till hova, åkte bil lite så åkte wille och niklas också
sen kom hoff och marco också så åkte vi alla i 3 olika bilar osv. trevligt.
igår förresten hittade jag 2 grejer (om jag redan inte skrivit det?)
iallafall har inte orkat tagit kort på det kanske gör det någon gång.
ett as häftigt linne från h&m, ett rätt så långt linne boxer typ beigevitaktig
färg och så var det helspets ibak, skit coolt! sen ett par svarta jeansleggings med
dragkedje detaljer längst ner vid fötterna.


jag och min bästa syster Helen igår innan vi drog in till hova.
anväde nya toppen,älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0