torsdag

god morgon på er! idag är jag allt uppe tidigt. ställde klockan på halv åtta och
skulle upp och duscha,fixa mig och så. idag ska jag åka hem från stockholm..
har varit en rolig vecka :) skönt att komma bort lite också hehe
iallafall idag hade jag och mormor tänkt att åka och shoppa! kommer inte bli så
jätte länge, kaske 2-3 timmar för sen kommer pappa och toivo och hämtar mig när
dom jobbat klart så åker vi hem.. hoppas jag hittar något snyggt men det gör jag nog säkert.
även senare idag kommer alla mina bilder från denna vecka komma upp,
kommer inte vara så jätte många men.. lite bilder på nya håret,hos mormor här osv ah ni får se.
varför jag hinner med att sitta här är för att ja.. jag skulle egentligen sminka mig,
men jag har inte lust med det.. gillar typ inte smink längre! haha tänkte att om jag sminkar
mig nu måste jag sitta heeeeeela vägen hem från stockholm i äckelkletsmink så nej tack
sen är det varmt och sol här i stockholm så ja.
nej nu ska jag packa klart väskan och titta en extra gång att allt är med och inget är glömt.
vi hörs senare idag/kväll byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0