jahapp

okej. jag hare riktigt tråkigt nu. jag sitter ensam i mitt rum och vet att jag
inte kommer kunna somna än på ett bra tag.. så frågan lyder: vad ska jag göra?
finns ju ingenting att direkt hitta på nu om man säger så!
kanske kan titta på twilight eller new moon? var fasen längesen!
nej nu tänkte jag visa er vad jag köpte igår haha:


nya linnet från h&m 99:-
tycker jätte mycket om det, coolt ju!


haha jag vet.... skit bra taget!! men orkade inte typ hahaha!
iallafall jeanslegginsen kommer från vero moda och gick på 280:-
har velat haft ett par såna et bra tag nu för det är så jäkla snyggt!
sen ett par höga svarta klackskor och snygg topp till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh vad fint linne! måste skaffa mig en sådan :D

2010-06-23 @ 00:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0