härligt allting just nu typ

har haft en as bra dag! var ju med klassen till skövde, tittade på varnahems kloster,
hornborjarsjön (vet inte om jag stavar rätt nu hehe..) sen bowlade vi och efter det gick
vi på stan i två timmar. tänkte leta efter en bikini som jag har fastnat för i lila färg men
hittade den tyvärr inte! kom hem istället med lite andra smågrejer, visar dom strax.
annars idag har det bara varit mysigt utomhus, grillat ute och käkat gott såå mysigt!
så nu kommer det lite bilder sen idag.. dock hade jag inte så mycket batteri i kameran,
annars hade det blivit ännu mer bilder men jag fick spara mycket på batteriet asså haha!
jaja här kommer lite:


såhär gick jag idag.. ser dock lite roligt ut med mina stumpor,
men körde konverse och sen en röd mellanstor sidoväska,
som är rätt så gammal från jc haha! körde inte på något smink heller
så ser lite trött men aja


ja här har vi lite bilder sen varnahems kloster oså..
hittade en munk också riktigt snygg ;)
"det är helt normalt, han är bara lite stel"


från hornborjar sjön (vet fortfarande inte vad det heter)
stannade där en liten snabbsväng och tittade lite!


lite bilder från bowlingen och ute på stan.

har varit en skit bra dag, min klass är så jävla bäst kommer sakna den
nu när vi går ur! :( men men samtidigt ska det bli riktigt skönt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0