ehm y e s

okej kom på att jag klagar väldigt ofta hur dåligt jag mår xD
ska ge mig lite med det men ah jag har varit lite ah som sagt vaaa!
men ska visa, vi har ju byggt pool förra året +en rätt så stor terass också,
nu i år har vi glasat in lite och så fixat i ordning med lite tak osv.
kan visa lite hur det blev..:


såhär såg det ut först då när vi började, yepp vet när man ser bilden tänker man typ
"kommer detta verkligen gå" såg ut hej kom och hjälp mig.
i april 2009 togs denna bild.


såhär såg det ut i maj 2009, altanen började byggas.


juni 2009 (hahaha ful)


slutet av juni 2009. fått upp så man kunde gå på golvet men mycket saknades fortfarande hehe


juli 2009, i bakgrunden ser man att lite staket börjar komma upp!


sen har jag inga riktigt braiga bilder på altet dock men. nu är ju staketet klart runt
om sen har vi lite nya bilder som jag tog precis:

sen lite bilder från idag sen en ful bild på mig också för jag va bara tvungen.
nu ska jag duscha sen fixa lite inför imorgon dagen!
herrå vi hörsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0