(Y)

midsommaren igår var så jäkla rolig!! började med mat gött osv med trevligt
folk sen drog vi in till fest (18års och midsommarfest) alla var på topphumör
hela kvällen eller ja iallafall ja men det verkade som att för övrigt alla andra också vare.
jag och helen skulle egentligen gå hem.. hehehee men vi sov hos simon och johan ist!
idag är jag faktiskt rätt så pigg endå :o och det känns bra!! faan va så jävla kul!
tog ej många kort men jag ska luska åt mig några från andra också! ;)



såhär såg jag ut på midsommar! fick ingen bra bild på hela klänningen men..
den var svart tight med lite genomskinligt vid revbenen som ni ser på bilden.



främmat, Richard som fyllde 18 år som vi sedan drog in på fest
hemma hos honom!



ja som sagt.. lite halvdålig kvalité på bilderna också men jag ska ut
på jakt efter andra också..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0