blah blah



jeans leggings gina tricot
linne h&m
tröja bik bok

haha helen har blivit galen i this is it med michael jackson hahaha!
lika galen som jag var i twilight? haha nahe inte riktigt, kom och tänka
på det fasen asså har inte sett twilight på riktigt länge. funderar på
att titta på den faktiskt nu! den är ju så jävla vacker så det är sjukt.
new moon är ju ute på dvd nu så den ska jag allt köpa!
nya eclips längtar jag tills att titta på bio också men det blir ju inte
förns juni,juli eller när det nu var när den skulle komma ut? :O
ajaa jag ser fram emot den, verkar inte vara lika mkt action som det
är i new moon men? vi snackar twilight saga och det kan INTE bli dåligt.
speciellt inte om man får glo på robert och också dreggla över talyors
heta jävla kropp :O kan ju dock inte bli bättre! ;)



att taylor är lika gammal som min syster är faktiskt inte så trovärdigt
tycker inte jag, alltså en 92a, han ser mycket äldre ut :o
haha kan kanske bero på hans kroppsbyggnad? i don't know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0