bloggar hemma från ronja

god förmiddag på er! just nu sitter jag hemma hos ronja, vaknade för ett tag sen..
har käkar god frukost och glott på tvn.
haha igår hade vi det mysigt som vanligt, gjorde inget speciellt men var trevligt endå!
var bara riktigt trött haha så vid två somnade jag men stackars ronja var vaken och
fick höra mig snarka (tror jag, ni ska bara veta hur det låter när jag sover haha huset skakar!)
iallafall det är fint väder så vi ska strax ut och gå och gå ner och köpa lite gott,
bla cocacola och andra goda grejer, det blir trevligt. vet inte när jag kommer hem idag
så uppdateringen blir mellan iallafall hoppas ni har det bra allihopa!
vi är ju trots allt lediga idag och imorgon hihi så jäkla skönt, dock måste jag plugga massa
senare idag och imorgon men aja det får gå. pussar



ronja sötnos på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0