:D

jag har lust att ut och springa! men eh det är mega lerigt och kommer väll
sluta med att jag ligger ner i leran och skriker? haha nej men jag ska nog faktiskt
ut och börja springa sen när det blir varmare och bättre väder, nu nån gång senare
i april och i maj framfö allt.. kommer dock ihåg att förra året sa jag att jag skulle
ut och springa varje dag i majmånad.. jovars det hände ju också haha!
men ska försöka att hålla i det nu för springa är faktiskt härligt (ibland)
och jag känner mig så jävla nyttig och duktig när jag springer xD HAHA även fast
jag är tvärtom.. jaja nu käka jag precis lite frukost, bättre sent än aldrig men när
jag och ronja vakna i morse käka jag chips ehe så att ja nu börjar jag bli smått
uttråkad och funderar på att typ städa min gaderob? men den blir lika stökig igen
så det är typ ingen idé haha sen funderar jag på plocka i ordning mitt rum lite
men orkar inte det heller? hahaha seg jag känner mig. och sen skriver jag
massa just nu också men det är bara för att jag är lite halv uttråkad.
nej nu ska jag glo en skräcks.. (?) med helen :o hon säger att den inte alls
e läskig, fan ta henne om den är det HAHA



juste ja klippte mig ju igår, tog bort det mesta slitna sen klippte upp mer,
blev as nöjd med resultatet! vet inte om det syns så as väl men kan la
ta ett kort senare eller något och visa HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0