=)

mamma har ju varit borta under helgen men nu har hon kommit hem!
hon hade köpt ett vanligt svart linne till mig och också en fin klänning/långt linne
liknande? ja jag vet inte, men iallafall till mig.. =)



kommer från bik bok! väldigt häftiga och speciella axlar.. haha brukar
ju inte gå runt sådär ofta men det är ju roligt med något nytt.
tycker iallafall om den :)


haha linnet som inte syns så väl? iallafall älskar vid axlarna för dom
går väldigt smalt upp där, sjävla banden eller vad man ska säga.
tyckte verkligen om linnet. kommer från h&m
(haha ni ska se mitt huvud på bilden SER AS STORT UT!!)



ni vet laila bagges smyck och kläder som hon har designat som jag la upp för ett tag sen på min blogg?
rock by sweden? iallafall mamma hade med sig ett armband och ett halsband som hon köpt därifrån!
det lär ju jag använda.. älskar armbandet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0