fan va positiv jag känner mig! :D



mitt liv är så jävla bra egentligen! :D jag har inte tänkt så mycket på det
men fan vad jag gillar mitt liv! :D det finns flera saker som jag inte är
helt nöjd med men endå jag älskar det endå vafan! egentligen har
jag fan ingenting att klaga om! :D jag mår så bra sen också skulle jag
vilja göra något på påsk, skulle vara kul att hitta på något då! :D
och jag har massor med mål i mitt liv och jag ska fanimej nå dom! :D
jag ska lyckaaaaaaas :D och vet att jag kommer det bara om jag är
positiv och bra, riktigt bra. jag ska sluta bry mig om onödiga saker,
det är bara i vägen och man lägger bara ner sin energi på skit saker! :D
vet i fan varför jag gör det ibland.. kanske för att jag är uttråkad eller något
vad vet jag haha xD jag känner att från och med nu ska jag sluta bry mig
om små irriterande saker som typ är som en böld i röven eller liknande HAHA
jag ska leva mitt liv fullt ut med ett happyface och inte vara en surkärring
forever och klaga på massa saker som jag kan göra, jag måste sluta med det
kmr ju för fan sluta med att jag går runt med puckelrygg,rullator och stå
och skrika på folk utan anledning. hehehe jag ska försöka göra något åt mitt
påsklov, även fast det är mellan svårt i denna kommun men det löser sig säkert
på ett eller annat sätt. jag kan ju faktiskt inte sitta och klaga på hur tråkig denna
kommun är och hur tråkigt allt är när jag faktiskt inte gör ett skit åt saken,
jag vet inte hur länge jag har suttit och klagat på sånt hahaha xD
oj vad mycket jag skrev nu  hahaha blev så när jag tänkte på massa positivt
och roligt hahah jag ska titta på johan falk med min familj nu som redan har börjat.
ska käka chips oså också om ni ville veta hahahaaa :D
hoppas ni alla har det bra och en trevlig söndagskväll :G 



det är tur att jag har dej fjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0