h3h3

jag tror jag har hittat min skolavslutningsklänning, HAHA JA REDAN!
men fy fan vad förälskad jag är, måste fan ha den såvidare jag inte hittar
någon annan, men jo jag har verkligen fastnat för den.
iallafall min kväll har bara bestått utav typ umgåtts med helen,morfar och pappa?
haha vi har ju som sagt var snackat massa osv så det var riktigt kul,
morfar berättade om när han var ung och det är fan skit intressant att höra,
ni andra som skrattar eller hehehehehhehehehe lol på er då isf :D
mmh aaah men så vare med det.. känner jag att bara vill skriva av mig
lite vet inte varför för har inte så mycket annat för mig, bara chillar och tare
lugnt oså HAHAHHAHAHAHA fan vad tråkig jag e.
fattar ens inte varför jag sitter framför datorn just nu för den är döds tråkig.
har redan tittat på typ alla bloggar, fb och bdb.. msn ah typ en person som
är social och det är schillen tur att det är ngn ialf! :D alla handra är s e g a
men pallar aldrig skirva te dom eftersom dom aldrig skirver te mig, that's it ;)
aja anyway vad finns det mer.. undra hur många det är som läser min ovärdiga
text än.. :D HAHAH slår vad om att endel läser den bara för dom tror att jag ska
skriva ngt värsta allvarligt eller att jag är sur eller något.. hihi
mhm ska strax öppna en ny cocacola bruk, blir fina grjejer det.
efter det ska jag bara sitta här och glo? känns inge kul ju.
iallafall fan va roligt jag hare, borde ni också ha som läste denna skit text hehe :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0