HÅR



tänkte visa er en rätt häftig sak som mamma hade köpt med idag från
frisören. den heter colour mask och det är alltså en hårinpackning och
också en toning i ett. så det är alltså bra för håret och också får man
en toning på köpet. det står att man ska använda det efter man har duschat
och verkningstid 5-30 minuter, beror på vilken färg man vill ha, ju längre tid
detsto mer intensivare blir färgen.. vet dock inte om jag ska testa det
men, en tid för mina ljusa slingor är inbokat!! tänker dock inte säga det
utan ni får se sen när jag väl gjort dom! =) så tänkte om håret blir
mörkare och jag vill helst att håret ska vara så ljust som möjligt när
jag ska bleka slingorna. eftersom min toning var väldigt mörk men
nu har den åkt ut vädligt mycket eftersom jag tvättat håret mycket.


min vanliga hårfärg när det är lite mellan solblekt (alltså efter sommaren)
annars kan det vara lite mörkare (speciellt på vintern)


ljusa slingor i, ingen psbild eller så heller så att ja.
blekte slingor 2 ggr och detta var andra gången,
var väldigt nöjd då med det reslutatet.


ett tag efter jag tonat det mörkarer, e fan nästan svart ser det ut som :o
haha fast det äre inte då men.


och såhär ser det ut just nu. ljusare.

hehe dokumentär om mitt hår, haha whatever har endåså inget att skriva om=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0