helg

nu är fredagen gjort och helgen är här, riktigt riktigt skönt tycker jag!
förövrigt var det väldigt tomt i skolan eftersom 10 från våran klass var
i örebro, vi andra fick vara kvar i skolan men det kommer ju komma arbete
för dom efteråt så på ett sätt kändes det skönt att inte hänga med,
anmälde mig ens inte så haha men endå nu är jag riktigt hungirig och undrar
när mamma ska börja med maten.. goood mat idag!! mums längtar haha
funderar på att hämta mig ett glas cocacola. datorn är förövrigt riktigt tråkig
för alla e så jävla osociala känns det som, aja ikväll blir det att ta det lugnt
och imorgon blir det riktigt braa!:D



hatar när man suddar för sådär men jag var verkligen tuvgen,
skulle bara se hur jag såg ut i fejjan på detta kort!! HAHA
tänkte vara lite mer färgglad idag, vilket inte syns så väl på bilden men
ah shjortan kommer från cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0