home

ah tja sitter här hemma själv, har varit det enda sen jag kom hem från skolan
alltså ca tre där.. mamma är nämligen i stockholm hos mormor då dom ska
shoppa, gå på spa och få massage och massa annat och JA jag är avundsjuk hihi,
men riktigt skönt för dom.. pappa har inte än kommit hem från sitt jobb eftersom han
jobbar i sthlm och kommer inte hem än, kanske om en timme eller mer..
helen är på körkorts skit men det är bra! så jag pluggade förut lite lite LITE,
väldigt lite. jag kan alla franska glosor och meningar.. sen so provet är ju inte
förns onsdag nästa vecka men ah ska dock öva mera det ska jag!
kan ju lite.. ingen outfit bild idag heller, hann inte med det för det blev stressigt
men anyway vi hörs


(sitter aldrig fel med en fet cocacola brevid sig när man pluggar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0