kläder, done.

nu har jag valt kläderna, känns skönt haha
blev lite arg ett tag för hittade inte mina lacktights och jag var säker på att
jag hade packat ur dom, mamma hjälpte mig att leta i skåpet, kändes som att
vi rev ut hela och medans stod jag och tjata "jag blir så förbannad över att alla ska
hålla på och ta ur kläder ur mitt skåp och sedan inte veta var dom lägger det"
haha skit sur sen mindes jag tillbaka och tänkte men jag har ju lagt dom i ett litet
sidofack i resväskan, sprang dit och tittade.. där låg dom, skämdes där för ett tag
att jag stått och varit så sur och klagat på andra efter att det var jag.. hehe
men iallafal nu är kläderna klara och jag ska vara lite vårig hade jag tänkt mig hihi
om ungefär en timme tänkte jag duscha, tidigt men endå :D


HAHA mig och johanna för ett tag sedan.. långt sedan hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0