lördag

sammanfattning av gårdagen:
kom till ronja ca halv åtta.. där var becka och erika redan också kom nat alexander
simon och albin och strax efter det kom dana och madde :)
vi alla sjöng singstar, snackade och körde någon lek? hahaha riktigt trevligt var det iallafall!
sen också gick vi ut ett tag, blåsigt och lite kallt men alla satt typ fastklistrade framför tvn
så var tuvngen att göra något! kom in igen efter en liten promenad, glodde film oså.
sen drog en efter en osv.. men jag e fan inte pigg idag haha somnade fan vid fem eller något
så jag är skit seg.. och måste städa mitt rum känner jag! en stor klädhög ligger på min säng
och även lite på mitt skrivbord.. aja får se hur det blir med det.
hade med mig kameran för att ta kort men glömmer ju fan hela tiden!!
ikväll blir det antagligen att ta det lugnt? vet ingenting annat som händer och jag är seg som en ah.



ladda upp några härliga vårbilder som var tagna på mig och ronja i maj 2009.
fy fan vad jag saknar den kvällen och det vädret och det håret.
så trött på mitt utseende just nu, usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0