måndag

har bara varit skola och pluggning hela dagen idag.
biologiprovet är på torsdag och jag vill få bra resultat. även franska glosor+ meningar
men det är på fredag. våra skoltröjor kom idag och jag är skit glad.
dom är skit snygga!! älskar dom verkligen, lite ovanliga sådär.
dock kanske mina är lite halv förstora men mjukiskläder är ju mjukskläder,
knappast ska dom sitta tight iallafall!



såhär blev resultatet! älskar tröjan, den är så ovanlig på något sätt.
inte typ två styckna pippande kaniner eller sköldpaddor eller något,
inte typ "sämst i test bäst i fest" eller något liknande (dom tröjorna
är också roliga men) utan detta är lite mer ah jag vet inte.
men jag gillar dom verkligen! hade tänkt att ha tröjan på mig imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0