måndag

sorry för dålig uppdatering idag men har varit rätt så upptagen med
massa läsning av prov osv, även fast jag hade en rätt så kort dag men endå.
nu är jag här iallafall och tänkte uppdatera er lite.
gjorde taco helt till mig själv idag, ingen annan skulle ha. kände mig halv mobbad
men så kan det gå, för övrigt sitter jag nu och dricker cocacola och chillar good information
tänkte ladda upp en bild på mig när jag lagar taco med stekspaden i handen men det gör
jag fan inte haha ser ut som en liten p12a


körde på en ny outfit bild "jag har bajsat på mig" tycks?
rätt så snygg endå sådär varierande!
hade en tröja från gina tricot idag och ett brunt långt linne till också,
bruna linnet syns inte såväl dock för det är mörkbrunt


Kommentarer
Postat av: tobbbeee

hehehehehe f12 annars :)

2010-03-08 @ 21:15:50
Postat av: linda

hahaaa kanske det men vafan jag såg allvarligt talat ut som en pojke!! :O haha :)

2010-03-09 @ 18:35:57
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0