mhmhmmh

hade kemiprov idag, gick ok tror jag la. har förvörigt glott igenom matten
lite nu eftersom vi har prov imorgon, riktigt nervös eftersom matte är absolut
det sämsta ämnet hos mig, fick ig på förra provet. har duschat nu och är sur
på min hud haha iallafall hade en mardröm till inatt! skit hemskt.
handlade om att jag ramlade av en sån där jätte stor båt rakt i havet ute i
ingenstans och bara fick simma och simma så när jag vaknade hade jag ont
i hela kroppen, och då menar jag överallt! ryggen,nacken,huvudet,benen,armarna,
magen ja allt!! jätte otäckt, men det försvann fort iallafall som tur var.
nu vet jag inte vad jag ska göra, ännu en seg dag passerar förbi..
och jag har tagit en outfitbild men orkar inte lägga ut den nu kmr snart
mer än ett boring inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0