om lördagen

okej, kvällen igår var bra hahaha sov på bygget med helen och becka.
mys med chips,dipp osv.. senare kom det några men dom åkte lika fort typ.. kändes det som?
hahaha iallafall ja har inte så mycket mer att säga.
vaknade vid sju eller ja eller gjorde det (!!) jag trodde klockan var tio eller något
men sen såg vi att klockan var bara sju så ja då somna vi om enda till klockan
kvart över elva.. fy fan vad skönt att sova ut lite har inte sovit så länge (haha jag tkr det är länge)
på ett bra tag asså! men iallafall idag tar jag det bara chill hade jag tänkt.
lust att titta på någon gammal film, funderar på spiderman alltså den första eller typ hot chick
eller hur den nu stavas.. hahaha ajaa vi hörs.


jag becka och helen! hihihi



lite bilder under kvällen :) inte så mycket men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0