SLÄNGER IN ETT TEST BARA FÖR ATT

10 favoriter:
Färg: vit och svart
Mat:  grillat  och taco
Band: nickelack och three days grace !!
Film: taken och twilight filmerna..
Bok: hm stephenie meyers böcker
Sport: ingen
Årstid: sommar
Veckodag: fredag och lördag, mest fredag men det beror på.
Glassmak: vanilj eller choklad
Tid på dygnet: beror på! men mest kväll ;)


9 för tillfället:

Humör: uppspelt typ haha
Smak: ? snickers choklad
Bakgrund:  va?

Klädsel: mys
Kär: ingeeeeeeeet alls! :D
Nagellack: inget haha kan inte måla mina bortbitna naglar
Tid: 19:35
Omgivning: jag vet la inte? mitt rum?
Irritationsobjekt: dubblemoral

8 första:

Bästa vän: syster och johanna
Smek namn: linda bara
Husdjur: häst,katt och hund
Piercing: naveln
Förälskelse:  ingen
Musik: eh HAHA vet inte bytte musiksmak  lika ofta som jag bytte strumpor
Bil: ehm en hummer h3
Sport: gymnastik liknande? eller fotboll


7 senaste:

Cigarett: ingen
gången du va full: ingen
Dryck:  cocacola zero
Biltur: nyss HAHA
gången du spydde: längesen!
Spelad låt: någon three days grace på mobilen
TV-program: medium

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner:  nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: vet inte? nej tror jag ej
Kysst någon du inte känner: mja typ


5 nej tack:

Kläder:  vet inte?
Mat: spagetti och köttfärsås
Musik: massa jävla technolåtar/världsremixade med babyröster
Dryck: venne
Personlighetsdrag: ?

4 saker:

Du gjorde igår kväll:  titta tv,datorn,plugga,duscha
Du kan höra just nu: hur jag slår på tangenterna
Du inte kan leva utan: familj och vänner
Du gör när du har tråkigt: datorn eller sitta och klaga


3 personer:
Du kan berätta allt för:  folk som jag litar väldigt mkt på
Du tycker om: vänner och familj
Du inte gillar: jahru


2 val:

Kaffe eller te: kaffe!
Vår eller höst: vår!


1 önskan:

  att det går riktigt fort till sommaren och få riktigt
fina betyg och komma in på det jag vill! OK blev mer än en
men endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0