söndagar (n)

hellu! =) igår kvar kvällen jätte bra.
var hos johanna med amanda johanna linn alexander och gabriel!
hade det väldigt trevligt =) mysigt.
tog dock inga bilder!! blir lite sur på mig själv, tar ju med mig kameran
men endå ligger den bara där och jag glömmer bort den!
men men, linn johanna amanda oså tog kort så får försöka tigga till mig
lite bilder från dom vilket jag tror jag skulle få, blir det lite iallafall.
hann ta outfitbilder också, så dom kommer upp nu.
förövrigt idag blir det en riktig jävla slappdag usch hatar söndagar typ
dom e så jobbiga.. sitta och invänta skolan.. bläää



som sagt körde på lite vårig stil.. märker att mitt smink är fortfarande
för ljust för huden men jaja
-linne/ halvklänning? kommer från lindex
-lacktights från vero moda


ser lite töntig ut på bilden men körde på lite anorlunda (stavas det med
ett n eller två n?) sminkning.. mörk ögonskugga vilket jag aldrig
använder annars, använder inte ögonskugga i överhuvudtaget men har
märkt att det kan vara riktigt snyggt! dock är jag inte så duktig på att
ta på mig ögonskugga men jag drar bara lite över ögonlocken haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0