tisdag, sista dagen på ledigheten

sista dagen vi är lediga, blä så tråkigt :( orkar inte med skolan men
det är bara att kämpaaaa påååååååååååååååååå.
iallafall jag har ju inte pluggat på hela helgen eller dessa dagar vilket man egentligen
inte ska för vafan menas med helg eller? JO LEDIGT. men skolan kanske inte förstår det..
mhm så jag tog tag i det förut tänkte bara: neh nu fan får jag försöka plugga lite.
skrev lite recension till boken och sen plugga konstiga so, orkar allvarligt talat inte
bry mig så mkt om den för får bara g endå hur man än gör :) sen öva jag franskaprov.
käkat fruktsallad och ja nu sitter jag här? och datorn är tråkig? haha men vi hörs


fruktsallad och påskmust till pluggandet!
har druckit två påskmust detta år haha.. älskar att dricka påskmust
inte för smaken utan jag får en riktig vårkänlsa när man kommer in i
påsk! haha plus att jag fyller år runt påsk så jag blir ah typ glad! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0