lindao and ronjao

nu är jag hemma från ronja, eller har varit det ett tag men endå.
hade det riktigt trevligt med henne både igår kväll/natt och denna dag,
även fast det var lite som det var, men mysigt var det iallafall! tack för det<3
iallafall förövrigt är det riktigt skönt med studiedagar må jag säga!!
bara ledig imorgon men bara och bara, skönt att slippa skolan i överhuvudtaget.
jag har lite skuldkänslor för har inte pluggat ETT SKIT på hela helgen, skulle verkligen
ta tag i det idag men var hos ronja enda till halv sex typ eller något och nu orkar
jag verkligen inte sätta mig ner och plugga.. usch jag får ha en pluggdag imorgon stället
(vilket kommer hända.. eller?) för vi har ju prov dirket på onsdagen när vi börjar.. gah
sen blir det nationellt på torsdag osv.. bokrecension (stavning) osv så det blir fullspäckat direkt.
aja nu ska jag sluta tänka på skolan för den e demprimerande :D



vanliga jeans (cheap monday) och t-shirt från bikbok sen en hästsvans
fick det bli!


jag blev överlycklig när nickelback kom på mtv på rock chart med
burn it to the ground.. blev överlycklig och tog kort på det.
dock låg dom 8?? eh dah 1 ska dom ju vara? aja blev iallafall väldigt
förvånad för trodde bara att mtv spelade massa hip hop bajs oså.


nattdags.. haha eller iallafall för mig, slocknade ju som en stock typ


detta tog jag när jag kom hem.. fisksoppa,cocacola och två mackor
med rå lax på MUUMS haha slår vad om vad många tänker nu typ
"usch vad äckligt rå laaaaaax?!" men gud jag älskar allt som har med
lax att göra typ, hihi lax e så jääkla gött!

Kommentarer
Postat av: börjeboiiiiii

Gravad lax är det ju ;)

2010-03-19 @ 17:22:00
Postat av: linda

aha.. så kanske det heter HAHA :D

2010-03-20 @ 13:35:05
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0