yes, kung var det.

just det, tittade ju på this is it med michael jackson.
fy fan vad äckligt bra han är.. började gråta precis i slutet av filmen :(
så himla sorligt, kan inte riktigt förstå att han är död men han kommer
alltid leva kvar med oss! sen de som kallar honom för pedofil och sånt alltså
ja jag har inga ord för det :o kan kan inte förstå mig på människor :o
samma med hans näsa asså ah allvarligt man för väll vad man vill.
alla killar klagar ju på hans jälva näsa och alla hans operationer men är det
någon brud som fixat tuttarna ja då är det en annan sak..
det är väll samma sak då eller? han trivdes inte med sin näsa?
blir så ah frustrerad.. men som sagt det finns männskior till allt




the king of pop!

Kommentarer
Postat av: helen

Han var den bästa och kommer alltid att vara det! Hans musik kommer alltid att leva kvar hos mig och många fler tror jag! (VET JAG). Han är helt enkelt bäst som sagt, finns ingen bättre och kommer aldrig att finnas heller. KING OF POP, michael jackson <3

2010-03-17 @ 19:39:03
URL: http://helenspjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0