bra dag!

tja! har varit en grymt härlig dag =) solen har skinit hela dagen typ och har väll inte varit
det varmaste men det har ju fortfarande varit skönt! gjorde klart mina två nationella prov i
matte som jag legat efter med, gick dock inte så bra men men nu har jag det gjort.
har ingenting att plugga på just nu så himla skönt! men vi har nationellt fysik på onsdag dock..
jaja jag,amanda och johanna drog med mopparna i hova och köpte varsin glass och satte oss
och käkade den och snackade om massa saker, riktigt mysigt.
träffade även bobby och simon ett tag som vi snackade med, sen blev det lite kyligt så vi
drog hem. men iallafall har lite bilder att bjuda på!
nej nu ska jag in i duschen och skölja ur min hårinpackning, hejdå på er.



körde på mitt nya linne idag! dock var det väldigt genomskinligt så
fick ha en tröja över..


(min tumme får ej vara med)


våra coola moppar! amandas som är närmast på bilden
min i mitten den svarta och sedan johannas!


amanda johanna och jag! börjar känna vårkänslor nu hihi

Kommentarer
Postat av: kvick

små skitar ;)

2010-05-03 @ 21:20:25
Postat av: linda

haha tyst märej kvicken! :D

2010-05-03 @ 21:28:30
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0