bråååtttooooommmmm

gomorron eller ja eftermiddag kanske? jag är skit trött
var uppe sen inatt för helen skulle skjutsa martin och andreas så jag fick stå för
att göra henne sällskap haha :) trevligt, trevliga pojkar.
men nu har jag precis käkat frukost och gärna vill slå på en film och mysa lite men
måste dra in och duscha och fixa i ordning mig för jag och helen ska åka in till mariestad
för att ta lite kort osv jag måste ta till moppen och lite sånt, sen så är det ju crusing
där också så får väll åka runt och titta lite, men ikväll ska vi nog dit senare också
förhoppningsvis hehe jaja sen kom pappa hem igår så hade han köpt med den braiga
hårinpackningen och även ett bra shampo därifrån skit bra! ska testa det nu.
vi hörs för har lite bråttom nu



okej tog en snabb cambild men jag har inte tid med ngt annat.
detta är dom nya hårprodukterna!
shampo från redken
hårinpackning från redken
dust it från oasis+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0