brabra

igår blev fredagen lyckad! :) (hade varit bra om jag hade varit hemma också men!)
åkte ju till taube som var själv hemma med schillen så mös vi
och snackade massa och hade det allmänt trevligt! ;) tur att jag har er.
idag så vaknade (eller ja vakna och vakna..) vi vid tjugo i tio. lite trött?
johannas mamma skulle snart komma hem för dom skulle bort så jag och johanna åkte hem.
nu har jag käkat frukost och tagit det lugnt.
gått igenom mina stora lådor jag har i sängen på vissa saker.
JAG DOG! VILKA MINNEN! haha shit pommes.
så hittade jag paris hilton parfymen can can och blev as förvånad för trodde inte att jag hade den?!
haha hade tryckt ner den i lådan och helt glömt bort den.
hittade även 34 kronor i en kronor.
sedär ja vilka fynd man kan hitta! ska nog ta tag i resten av lådorna och rensa ur,
har hur mycket skit som helst.
förövrigt idag vet jag inte vad som händer, blir väll bara att vara hemma och ta det lugnt.
finns inte så många andra alternativ.


jag och linn på birka båten i somras någongång? haha

Kommentarer
Postat av: Linn Wedin

saknar när vi var på båten :o <3

2010-05-09 @ 11:33:17
URL: http://linnwedinx.blogg.se/
Postat av: linda

ja eller hur det var kul! :)<3

2010-05-09 @ 11:46:23
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0