BRAKVÄLL HÖHÖ

så har tagit min dator ut till köket!
okej nu ska jag berätta om gårdagen, ni som orkar läsa: göre, inte som är sega och inte: skit i det.

IGÅR
började fixa mig smått efteråt mitt spindelutbrott hehe sen efter
det åkte jag med johanna och  hennes pappa till taube,
där linn och taube redan var (hehe självklart var taube där)
vi satt och snackade ett bra tag och sedan insåg att vi
kanske skulle börja starta grillen om vi skulle få någon mat,
det spöregnade ju ute och var pissväder, så jävla typsikt.
iallafall då insåg vi att vi inte hade någon tändvätska (tändvädska?)
så vi försökte med papper och kol, säger bara en sak: fail,  
sen ringde vi först till erik och undrade om han hade något och det hade han,
men då fick vi gå och hämta det och lata som vi är orkade inte.
ringde sedan bitte som bor rätt så nära taube, så taube och
linn gick och hämtade det för hon hade det.
problemet är löst! haha tog mycket eld! efter det la vi på våra goda saker.
taube är ju vegetarian så det blir grillspett av grönsaker osv för henne.
jag och johanna grillade kött och hambugekött hahaha skit trevligt och mysigt.
dock stod vi ju under ett tag eftersom det regna..
började först garva åt min köttbit för den såg lite ut som en kolbit,
men när jag käka den var den as god!
sen satt vi och snackade as länge, skratta som helvete haha vissa saker alltså!<3
sen hade jag problem med att snacka igår, typ skulle säga saker hela tiden
ex. "min hus" istället för mitt hus, mitt säng, min säng.
typ sånt garva som fan hahaha
sen så åkte johanna hem vid halv ett typ. jag stannade kvar och sov över.
hände läskiga saker sen vid typ tre på natten. INTE KUL! blev as rädda! haha :(
somnade typ efter fem någongång.. och idag känner man sig ju jätte pigg hahaha
iallafall jag är skit hungrig för har inte käkat något än :S:S:S:S::S INTE OK.
så jag väntar på att helen ska pallra sig hit så vi kan laga taco. för nu är vi själva hemma
vi hörs! bye bajs



svart linne- h&m
tog mitt tublinne från bikbok som högkjol.
tights- lindex
skärp- kommer inte ihåg?



ett tips: KÖP DENNA! SÅ JÄVLA GOD! as gott snacks ju!
honungsrostade jordnötter, to die for<3


HAHA låt bilden tala för sig själv.. innan vi inte hade någon tändvätska!


johanna visar stolt upp tändvätskan



en toppenkväll! saknade dock amanda, massa bra är ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0