:D!

god morgon. jag vaknade tidigt idag utan anledning, eller jo jag somnade rätt så tidigt igår,
direkt efter DH och cougar town.
iallafall nu sitter jag här och allt jag sa igår blev typ inte gjort?!
jag stor städade inte mitt rum..
dock rensade jag ur lådorna under i min säng och tagit ut massa som nu ligger på mitt golv
och jag funderar på vart jag ska trolla bort dom så dom försvinner härifrån.
iallafall idag är vädret mellan, det är rätt så skönt ute!
men man känner att det är regn i luften :/
hoppas det håller sig och inte blir något regn, med tanken på planerna inför ikväll!
och ikväll kommer det bli jätte mysigt och roligt! :) ser fram emot det.
hörs senare bye



HAHA bjud på en gammal bild:
linn, jag, amanda, johanna. (jag e så hemskt ful på denna bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0