,

om igår dagen då:
jag åkte moppe med helen ibak, johanna åkte moppe, frös som fan inte härligt att åka två mil.
när vi kom fram tänkte jag "faaaaan vad gött!! VÄRME!" ah så får jag reda på att festen ska vara
utomhus?! härligt, noway. drog vidare till en annan fest och chillade,
dock kände jag typ ingen så man satt ju där lite halvmobbad haha.
men drog iallafall hem vid ett och det var inte trevligt att köra, typ såg ingenting för allt var helt dimmigt,
småregnade så hela hjälmen var blött och suddig, men jag körde på ville bara hem hem hem.
så ja, kanske inte var så värt att åka igår.

idag:
sov hos helen, vi väcktes halv tolv och snosa till typ tolv. haha härligt att sova ut.
IDAG ÄR DET AS HÄRLIGT VÄDER! fan typ 20-22 grader! dock saknas solen,
hade det varit sol ute så hade jag legat ute i bikni nu kan jag säga! men men
så funderar på att gå ut och gå/springa.
sen ska jag nog också städa uppe på bygget lite, mina tjejer ska nämligen komma ikväll
till mig och mysa som vi alltid gjorde förr. kommer bli toppen!
vi hörs senare antagligen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0