!

nu längtar jag riktigt mycket tills jag ska åka och klippa mig hos bobby!
ska bli så jäkla gött, så trött på mitt hår just nu. det bara hänger och är fult.
sen funderar jag på också och höra om det finns någon tid då dom kan fixa någon
snygg färg i mitt hår, behöver ju dock inte vara bobby utan någon av hans kollegor,
för jag gillar inte mitt hår riktigt, inte min färg typ.. den känns pluffsig och inte alls snygg.
hoppas dom har någon tid för det och skulle kunna göra någon sommarfräsch snygg färg!
jag älskar hans modell Izabelles hårfärg så sjukt snygg är den!
nej nu ska jag sova vi hörs herråå


izabelles hårfärg, sjukt snygg!
tog bilden från bobby haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0