fREdag

igår satt jag och helen bara och sega, ville inte göra något alls, blev ju bjudna till linn
på grillning men tackade nej för vi orkade inte..
men sen senare ville vi verkligen hitta på något för vi insåg "vafan sitter vi hemma för när vi
har långledigt???" så becka och david kom och hämtade oss (snällt tack!) och så åkte vi till
en fest typ innan töreboda, laddar upp lite bilder senare från det!
idag åkte jag,helen och mamma till marieberg. JAG HITTADE INGENTING!
verkligen inte min shoppingdag, lite tråkigt faktiskt haha men köpte ett puder iallafall kul.
nu sitter jag i köket och chillar (sov hos helen inatt btw haha) och så ska jag ta ett glas cola,
tvätta bort sminket och ta på mig myskläder! byeee


just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0